Naam: Iris Heijkoop
Leeftijd: 25 jaar
Functie en bedrijf: Klantmanager Gom onderwijs
Ik ben:
“Iris en ik woon in Delft. Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen bij Gom. Daarvoor heb ik een traineeship gedaan bij Facilicom Group. Vanuit daar ben ik in mijn eerste jaar klantmanager geweest bij Trigion dat aan beveiliging doet en in mijn tweede jaar ben ik projectmanager geweest binnen Facilicom Solutions. Sinds september 2022 ben ik werkzaam bij Gom in de functie van klantmanager. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen met vriendinnen. Ik ga graag paardrijden en ik houd van reizen als ik vakantie heb. Mijn opleiding heb ik genoten aan de MER-hogeschool. Daarna heb ik drie en een halve maand gereisd waarna ik het traineeship bij Facilicom Group aanging. Het leuke aan het traineeship vond ik de combinatie tussen werken, leren en persoonlijke ontwikkeling.”
Mijn werk bestaat uit:
“Als klantmanager bij Gom onderwijs ben ik verantwoordelijk voor de regio groot-Rotterdam, Westland en omgeving. De functie is heel divers. Ik heb veel klantcontact, ben verantwoordelijk voor zes rayonleiders en verantwoordelijk voor de kwaliteit die wij gezamenlijk leveren bij onze opdrachtgevers. Ik werk nauw samen met de teams. Ik krijg veel energie van deze samenwerking en van het goed wegzetten van onze dienstverlening bij onze opdrachtgevers. Het is leuk om klantcontact te hebben maar ook eindverantwoordelijk te zijn voor kwaliteit, HR, financiën binnen je eigen rayon. Dat alles maakt het heel divers.”
Hoe jong voel je je?
“Soms voel ik mij ouder, ik ben altijd de jongste geweest. Op school, maar nu ook in het werk. Echter, dat heeft me nooit gestoord en ik voel mij dan ook niet jonger dan mijn andere collega’s.”
Waarom heb je voor de schoonmaakbranche gekozen?
“Ik ben erin gerold door het traineeship bij Facilicom Group. De hands-on mentaliteit past goed bij mij. Niet lullen maar poetsen. Ook dat is typisch Rotterdams.”
Wat is voor jou de grootste uitdaging in je werk?
“De juiste mensen vinden en hen op de juiste plek plaatsen. En daarmee de klant tevreden houden door kwaliteit te leveren. Dit is elke dag opnieuw een uitdaging.”